måndag

Kan ni inte skratta åt er själva så kan du ju vara näll och låta mig göra det,
(riktat till coolingarna som kallas oss omogna men inte skriver vilka dom är)


Men iallafall, idag så har vi vandrat run i Nacka forum hela dagen. Kom nyss hem och är super hungrig så jag håller på att göra köttbullar md makaroner, tänkte bara skriva lite fort medans jag väntar på att vattnet ska börja koka. mihi, Jag kom iallafall hem med en penkjol och en tröja - svarta och glänsiga båda två, super fina! och imorn så ska vi ju till Tyresö gymnasium med skolan, eller ja .. dom som ville åka dit. Alla andra skolor MÅSTE åka dit, men eftersom vi går i en fri/privat skola så behöver inte vi göra det. Men vi vill, hihi. Vi får väl se om den skolan är någonting att gå i. Om jag ens kommer in. Måste börja kalasplugga, men jag undrar hur många gånger jag igentligen har sagt det. (höhö) nej men nu tror jag nog att vattnet kockar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skratta hur mycket du vill,men ge fan i att vara kaxig. Du är så fuuuuuuuuuuuuuuul. Kan inte beskriva,sin skarriga hy,dina svullna ögon och din stora näsa som INGEN i hela världen kan tycka är vacker.

2009-01-19 @ 19:03:11
Postat av: nathalie

Hhahaha omg om man haar ful hy betyder de att man har finnar eller fet hy, jag har ALDRIG sett en finne på Emelie, snacka om att du är en omogen hora. shit snacka om smuuuts smuuust smuuuts!

2009-01-19 @ 22:22:51
Postat av: Anonym

sök upp ip adressen på den där nollan?

2009-01-19 @ 22:25:04
Postat av: bella

haha vadå hora? skulle inte tro det va. Emelie som hora passar inte in;D få upp lite mer ''fakta'' om henne innan du börjar kommentera henne! (;

2009-01-19 @ 23:03:43
URL: http://isabellheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0