mobil inlägg

Hihi, jag lägger in första mobil inlägget! as coolt. Just nu så sitter jag iallafall i bilden och har precis skrivit klart min startreflektion till min syslöjds uppgift till falun, jag hade tänkt att göra en klänning men jag har ingen aning om hur den ska se ut .. Några förslag? *smile* och som vanligt ligger cara och halvsover, en riktig trötter! Hon som har varit stolt idag för att hon inte somnade när vi precis hade satt oss här, sen gick vi och av lunch (panbiff med potatis och tzatsiki) sen efter det när vi har satt oss här igen så är hon inte lika pigg längre .. höhö stackarn. men det är synd om mig också för nu sitter jag har med en sovande cara helt själv eftersom vikkan är och frågar bigas - våran bild lärare om någonting.. men nu kommer martina och issa och ger mig sällskap, trevligt! så jag ska vara lite social mot dom. Pussisar / emla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0