tråkigt

Du heter: viktoria y. sundell
Låt just nu: Chris brown - glow in the dark
Om du röker: ja
Beroende av: musik
Favoritkaraktär(er) i film: har ingen favorit
Vem behöver du mest just nu: ingen spreciell?
Vad tror folk om dig: fan vet jag tro vad du vill
Stämmer det: vad vet jag?
Vad får du oftast komplimanger för: vet inte
Vad säger du för att imponera på någon:vet inte?
Hur imponerar man på dig: beror på vem personen är
Brukar du skratta för dig själv? OM jag brukar
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? okej
Vilken är din favoritmålning? fan vet jag
Vart bor du: Tyresö
Trivs du där: nja
Äger du några converse: ja 3 par
Festar du mycket: aldrig sitter hemma och lökar
Vad har du för mobil: giorgio armani
Är du allergisk i mot något: Nej det tr jag inte
Har du haft sex:  ja
Nästa mål i ditt liv: få bra betyg och börja gymn.
Hur svarar du i mobilen: Hallå!
Vem ringde du senast: Mammi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Om att jag skulle gå hem och att hon skulle skicka mejl till limpan
Sov du ensam: hahah ne
Tycker du om din pappa: ja det är klart

Brukar du komma i tid: beroende på vart
När mår du bra:  typ hela tiden?
När blev du fotad senast: idag
Vanligaste färg på dina kläder: svart & vit?
Är du smart: kanske ibland?
Är du aktiv i skolan: händer lite då och då
Vem/vilka saknar du just nu: sjukt mycket folk som har gjort mig lycklig genom åren

Vad äter du till frikost : te och macka
Rakar du benen: ja
När brukar du gå och lägga dig: ganska tidigt på vardagarna sover 9 timmar
Är du blyg: jag? nej då har du hamnat fel
Vill du hellre ha mail än brev: föredarar sms isf
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: trodde? nej jag vet inte har hela livet framför mig palla pojkar nu
Har du spytt offentligt: hihihi a
Har du varit full? nej nykterist rakt igenom
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: jag är tjej
Använder du stjärnor eller kajal: inget utav det?
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: family n friends
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag men fattas någonting.
Om inte, vad vill du ändra på: kan varken ändra eller ångra gjort är gjort annars skulle jag inte vara den personen som jag är idag!
Är du bortskämd: nej det tycker jag inte eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0