nacka forum

Hej vänner! Nu sitter jag och min vän isabelle på bussen påväg till nacka forum, där vi ska möta isabell, viktoria och cara som vi lurade lite smått i centrum så vi undrar om dom kommer vara glada när dom ser oss, fniss. Nu gnäller isabelle om att hon inte sitter bra .. suck, men det löste sig fort så nu sitter hon och tar kort på sina fötter som är rätt märkligt eftersom bruden har fotfobi (?) inte för att man ser så mycket av hennes fötter eftersom hon har skor på sig, men ändå! men nu ska jag vara social, puss / e

Kommentarer
Postat av: sanna

Trevlig blogg :D

spana in min och lämna en kommentar =)

ha en bra kväll:D

2009-01-21 @ 17:43:00
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0