NCIS

jag blir alltid lika stolt när jag sneglar lite till vänster och ser min bränna i spegeln! men när man kikar ner på t ex. armen så ser man att den inte alls är lika fin som den är i spegeln.. buhu! och imorgon som ni vet så ska hela vace mötas på EH och svara på era frågor (förutom dom korkade) Sen efter det så kanske jag ska till frisören och fixa mitt hår lite, men nu är det så att det är med min mamma jag ska dit med så vi får ju se hur det blir med det, för ibland så är det mycket snack och liten verkstad i mammas omgivning... och det kan ju vara ganska tråkigt ibland när man har förväntat sig saker som inte blir av. Men ibland så är det ju sj'älvklart tvärtom också, alla mina vänner vet ju att min mamma är köpgalen! hihi, så ibland så kommer hon hem med påsar fyllda med kläder och skor utan att jag har sagt någonting och det är ju superkul ! kläder och skor är alltid roligt att få. Men nu är det NCIS på tv så jag ska lägga mig under täcket och kika lite på det och sen sova så jag orkar gå upp itid imorn så jag inte kommer 3 minuter försent och missar nationella provet i svenska som en viss, HÖM .. isabell gjorde! hihi god natt/  e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0