no matter what

vad hon än sa till dig så är det helt tvärt emot vad jag tycker, och det ska du veta älskling. Jag kommer alltid att vara din vän, fast vi kan bli snea på varandra och blablabla så kommer jag alltid finnas vid din sida, stötta dig och skydda dig. Igentligen så hatar jag att skriva sånna här texter för jag vet aldrig hur jag ska beskriva hur mycket folk betyder för mig. Jag kan väl igentligen bara säga - du är en av mina bästa vänner & jag älskar dig enormt mycket izabelle! / din e



allt kommer lösa sig, du måste bara tänka posetivt. Det finns 2 sidor i alla sitvationer


Kommentarer
Postat av: Kan Dee

Jag vill helst inte vara en sådan där dryg bloggare som gör reklam, MEN, kolla gärna in mina teckningar och designs på min blogg! Ge gärna konstruktiv kritik! Kram

2009-01-09 @ 00:30:27
URL: http://kandyart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0