OBS!

Detta inlägg är riktat mot den personen som alltid kommentara våra inlägg negativt som sitter nere i karlskrona jag kollade upp ip adressen och det står blekingelän karlskrona men undrar om det kan stämma? om du nu tycker att jag har så manliga drag så borde väldigt många killar vara bögar?! det låter väl vara ganska logiskt men nu orkar jag inte bry mig om dig!
idag vad jag i skolan efter det språk som vanligt på måndagar sedan drog jag till gymmer själv eftersom att mina vänner var i nacka och på gymmer så stals det ca.200 kr från min jacka och jag  tror vilka det är brudar som är ett år äldre än mig och en utav dom går i forellskoan tror jag? för det var bara dom som var i rummet när jag stack och min väska var typ upp och ner? paketiskt tycker jag att gräva igenom andras saker det var väldigt väligt snällt av er att lämna busskort och mobil men 200 kan dom ta som jag  hade tänk att köpa någon present till min mormor som fyller 75 om ca en vecka? tattarungar blir så trött på alla dessa stölder och jämt så är det folk som tror att det är vi som tex i helgen var det en kille som hade tappat bort en louis vuitton plånbok och sa att det var någon av oss som hade tagit den eller något i den stilen men  det roliga var att han hittade den i sin jacka senare HAHAHA! vi säger helatiden att vi inte hållerpå med sånt men ändå så vill folk alltid ha någon att skylla på. men men ska inte heller anklaga någon nu men jag  tror bara det. kan få nya pengar av pappa. men nu orkar jag  inte skriva mer,
keep it G/ viktoria

                                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sitter inte i Karlskrona eller Blekinge eller vafan du sa. Jag sitter i Sthlms län och jag vet ungefär vart ni bor. Emla bor på kulfångsgatan i Brandbergen. Cara sitter vid Djurgårdsplan och sen du och Annie sitter i Tyresö/Haninge trakterna någonstans. Du ser ut som en man,det gör du verkligen!

2009-01-19 @ 21:23:48
Postat av: vikks

ser det ut som om att jag bryr mig om din åsikt? säg vem du är istället så kan jag kolla på dig och och se hur femenin du är? eller vågar du inte?

2009-01-19 @ 21:38:03
Postat av: annie

men lägg ner din äckliga sak! Det verkar bara som du är avundsjuk på vikkans utseende, vilket jag f

2009-01-19 @ 21:47:18
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: annie

förstår eftersom hon har ett vackert sådant!

2009-01-19 @ 21:49:04
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: nathalie

SLYYNA, snacka om att fläcka ner sthlm

2009-01-19 @ 22:24:56
Postat av: Anonym

Haha lovar att jag är snyggare än dig.

2009-01-20 @ 18:02:26
Postat av: v

skicka in en bild då så att alla kan få se dig om du är så jävla snygg?

2009-01-20 @ 18:19:17
Postat av: nathalie

snyggare än mig? hm ganska svårt....

2009-01-20 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0