Onsdagkväll

fyfan va jag är dålig! skrev ju i förra inlägget att jag toppade ett badkar som jag skulle ta det lugnt i .. men som vanligt fastnar jag vid datan och glömmer bort badet HELT så vattnet bara forsar över! suck, det hade runnit över så länge att varmvattnet hade tagit slut.. så det var inte något varmt vatten kvar i badkaret, det var mer ljummet så jag skippade att bada ikväll, får göra det imornbitti istället! eftersom badmyset späck så ligger jag i min soffa och kikar på 'sea change' på tv3, någon kriminal serie typ - ganska bra faktiskt. Och juste! när en polis säger att poliserna inte gör sitt jobb ordentligt och inte kommer itid till vissa i stort behov av hjälp måste väl betyda av poliser suger .. HÅRT (?!) istället för att göra värsta grejen utav en liten pluttsak så tycker jag att dom ska göra sitt jobb, dvs hjälpa dom som behöver hjälp, och ta massa elaka bovvar! eller har jag fel? / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0