rosa ballonger

-är väldigt söta, men det var igentligen inte det som jag skulle skriva om men tyckte att det var en bra rukrik eftersom jag aldrig vet vad jag ska döpa mina inlägg till.. suck för rubriker. hihi, aja idag så var det första dagen i skolan, ännu mera suck! fast vi slutade ju halv 12, kändes som mitt livs segaste timmar alltså! efter den jätte långa stunden så skulle jag igentligen gå hem och läsa min engelska bok som jag fick idag men (att det alltid ska finnas ett MEN).. det fick bli stan en snabbis med vikks & annie, och nu när jag är hemma så råkade jag fassna vid datan ''ups''.. men det där måste jag ta tag i snart om jag vill gå ut imorn, men vad ska jag göra ute på en fredag kväll ? aldrig skulle jag vara ut och springa på helgerna (?) hihi / e



& har har ni en bild på mig och cara från sista partydagen på lovet som vi spenderade hemma hos dennis,
ni kanske ser att jag har vädigt många armband på mig, först så har jag mina armband på mig och sen så har jag caras armband också för att jag skulle visa att jag kunde ha det utan att göra hål i mina strumpbyxor, och APPLÅDER det gjorde jag inte heller! ü

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0