sämst uppdatering av v

Hallå vänner, jag  har verkligen inte orkat eller haft tid till att blogga men nu  ska jag  försöka komma igång igen.
igår så  var vi  hos dennis och chillade lite sista lov dagen typ eller för dom flesta vi har skola på torsdag men många andra började idag thats too bad! Idag vill jag åka in till stan jag  behöver så köpa nya skor och en ny väska men jag vet inte vad jag  vill ha så det blir lite svårt och  jag ska försöka få med någon av mina vänner till stan vill ju inte åka dit själv.
 Ska ta och ring emelie snart också. Bläää skola snart och jag ska så plugga arslet av mig!
vet inte heller vilket gymnasium jag  ska söka till. NOT GOOD! Nej nu ska jag  ringa och sen gå och sova om jag inte orkar hitta på något annat! 
tjingeling / v

                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska annie söka till internationella kunskap?

2009-01-07 @ 16:33:51
Postat av: annie

hell no! JENSEN

2009-01-07 @ 20:51:00
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej

2009-01-07 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0