shoppaholic

god kväll kompisar! om ca 20 minuter är det criminal minds och det ska jag kolla på ikväll. har ganska nynligen träffat emla på allé och hennes hår var lite kortare och bruuunt ( en brun färg) hihi. under dagen vad jag i skolan och sedan idrott i skrubba fick sällskap av annelie till t-centralen där jag skulle av och vi pratade om du korkad hennes lillasyster är, det hon har gjort är så roligt för hon tänker inte hehe! sedan rullade jag vidare till topshop och hittade 4 plagg 2 tröjor och 2 kjolar tröjorna kostar 149 kr/styck och en kjol för 399 och den andra för 379. efter det gick jag till nk och kolla på klockor finns inte så jätte många snygga men sen bestämte jag mig för den som jag har kolla på ett litet tag och den kostade 2300 från guess. men nu orkar jag inte skriva mer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0