Skoldax

Idag fyller så klart min älsklings twin år! WOHO!
Ska snart dra mig mot bussen så att jag inte kommer försent till skolan.
Satsar mer på att komma i tid i år. Idag har vi simning, Så min dag ser väll ut ungefär såhär

* BG
* Seminarium
*Gymma
*Sola
*Simma
*Annies dag


Mitt coola playboy rum ser man på första bilden och på andra ser man hur ''ocoolt'' för de e så stööökigt. Ni får ursäkta mig!
Såhär ser jag ut, Är ju lite rutten har inget smink på mig eller nånting för att jag ändå ska dra vidare till gymmet så fort.

Kommentarer
Postat av: true

annie ser mer ut som att fylla 14.

väldigt såkallad omogen är hon också.

2009-01-15 @ 16:29:47
Postat av: jennifer

carra du ser as tjock ut i lugg inte alls snygg på dig. Annie du är riktigt ful och försöker dra alla uppmärksamhet till dig och håller med du ser utt som att vara 14. Emla är också ful liten patetiskt hora. Vickan du är soooet.

Puss pårej

2009-01-15 @ 22:11:08
Postat av: nathalie

hahahahah wtf? Cara är skit söt i lugg... Annie vadå 14, du måste vara 14 som är omogen nog att skriva sådära.. och enligt många människor jag känner ser annie bra ut,så du säger som DU tycker men har du lyssnat på faktan? Och emla vad ful hora, tar hon betalt för sex? näääaej de tror jag iof inte.. då är man ingen hora, sorry "JENNIFER" mooogna unge :) . Och a vickan är sööööt, MEN INTE DU :D Snorunge väx upp och skaffa dig ett liv, lämna tyresö äckliga slyna!

2009-01-16 @ 16:26:02
Postat av: Anonym

Cara ser inte bara tjock ut. Hon är tjock.

2009-01-18 @ 19:03:56
Postat av: Anonym

Hahahhhhh checka dubbelhakan btw

2009-01-18 @ 19:04:37
Postat av: Anonym

men palla vara så jävla avundsjuka! Seriöst hon är fan inte tjock? Liksom palla leka bakom datan du/ni skulle säkert våga säga det där öga mot öga? tror knappast de, så dra jävla horungar

2009-01-18 @ 22:09:26
Postat av: nathalie

MEN DU KAN VARA EN DUBBELHAKA. VAFAN ÄR DU FÖR LITEN JÄVLA OMOGEN FITT UNGE SOM SITTER OCH LEKER JÄVLA BALL SLYN UNGE BAKOM DATAN, KOM FRAM SKA MAN FÅ SE PÅ DITT UTSEENDE, SÄKERT FET SOM EN JÄVLA KOSSA, MED VÄRLDENS MINSTA PATTAR SOM INET HAR EN ÄNDA KILLE, DU BETALAR KILLARNA FÖR ATT LIGGA ME DIG FÖR INGEN VILL HA DIG, JÄÄVLA SNLYYNA, DU SMUTSAR NER SVERIGE, SÅNNA SOM DIG SKA MAN SÄTTA VID JORDENS ÄNDA OCH PUTTA NER FRÅN KANTE, UTROTA FRÅN JORDENS JÄVLA YTA. VÄX UPP FÖR FAN, SITTA BAKOM DATAN OCH LEKA JÄVLA PRINSESSAAAA, FAN VAD TRÖTT JAG BLIR PÅ ÄCKLIGA HORUNGAR SOM DIG, DIN MAMMA KAN FAN INTE VARA STOLT ÖVER ATT FÅTT EN SÅ PATETISK UNGE SOM INTE KAN STÅ FÖR SINA ÅSIKETER I VERKLIGEHETEN, DAX ATT KOMMA UT UR GARDEROBEN OCH VIA VEM FAN DU ÄR. OMOGNAA UNGE MED SPRÄCKT RÖV. SKULLE JAG VETA VEM DU VAR JAG LOVAR OCH SVÄRA JAG SKULLE FÖR I HELVETE SLÅ SÖNDER DIG, SLUTA LYSSNA PÅ DIG SJÄVL LYSSNA PÅ FAKTAN FÖR INGET DE DU SÄGER KOMMER KUNNA FÅ ANDRA ATT TYCKA SOM DU. SLYYNAA HOPPAS DU DÖR,

2009-01-19 @ 22:29:50
Postat av: Anonym

det är fan inte normalt att bli sur för en sån här grej? du är lika jäbla patetisk du som sitter och leker bakom data skärmen haha!

2009-01-20 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0