slaaaaaaaaaaaaaaaaask!

javisst, nu verkar det som om snön är påväg tillbaka - suck! .. jag tycker inte om att gå ut när man känner att det faller ner slask från himlen som hämnar i håret och gör så att man ser ut som Ronja rövar dotter dirket när man sticker ut näsan i vädret .. nej fy, jag längtar sjukt mycket till sommarn då man kan springa  ut i klänning och klackskor, och bara dra på sen en tröja lite senare på kvällen!
nooog om väder, nu sitter jag hemma hos Cara, vi har precis kikat klart på en film och jag tror att min mage kommer explodera strax! eftersom vi har ätit så himlans mycket godis ikväll så kommer jag nog inte alls vara sugen på mat när pappa säger att det finns mat till mig hemma. Nej blöö, fybubblan. Men nu måste jag stäcka på min mage, puss på er ! / e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0