smile

Jag kom hem från min sjukling som kompis med namnet izabelle, stackars liten. Men det är synd om mig och för jag är så galet trött alltså! men jag måste kika på NCIS som börjar efter ''the guru'' som jag sitter och tittar på just nu. hihi, jätte töntig film igentligen! fniss.



imorn så är jag också ledig, eller ja.. hemstudiedag. Jag måste komma igång med pluggandet snart, i slutet av den här terminen så ska jag iallafall ha G i alla ämnen! Papsi har ju lovat mig att om jag klarar det så får jag ägga våran rektor, så jag ska sååå pluggapluggaplugga! hihi, stackarn, funderar på att vara lite snällare och kanske .. hälla en hink vatten över honom istället. Men sådär när man slutar 9an och lämnar sin lilla skola och ska börja i gymnasiet så ska man faktiskt vara lite elak i slutet tycker jag nog, vad tycker ni (?)

get lost / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0