svaren!

hur många av er är oskulder?

ingen av oss är det


skola?

alla går i kunskapskolan i tyresö


pojkvän?

Ingen av oss har pojkvän


kan ni inte visa bild och säga vem som är vem?

det har vi redan gjort men det kan vi gärna göra.


från vänster,
CARA, ANNIE, ISABELL ISBERG (inte vace), EMELIE, VIKKS

vad har ni för betyg, var och en meritvärde

Cara, 195

annie, 185

emleie, 165

vikkan, 180
självklart kommer vi höja oss sista året i grundskolan.


vilka gymnasium ska ni gå och vilken linje

emelie, tyresö gymnasium sam ekomnomi

cara, samma som emelie

vikkan, har inte bestämt sig än men olika val

annie, jag har inte bestämt mig men jag ska välja sam ekonomi


Vilket land kommer vikkan ifrån?

Jag är halv rysk och halv turk men jag är född i sverige


berätta lite om er, hur ni är som personer och så

Det är svårt att berätta hur vi är som personer.


är Cara engelsk?

ja

Hur kommer det sig att hela bunten är horor?

det var en bra fråga, det är upp till er vad ni vill tycka om oss. Nin får ha era egna åsikter men vi betalar inte för sex


Kan ni berätta hur ni sminkar er? Ge tips och sånt!

Vi kan göra ett inlägg som vi visar hur vi gör, låter det som en bra ide?


om ni fick vara killar för en dag vad hade ni gjort då?

cara, runkat och knulla runt med alla brudar. Hållt på med snoppen hela tiden

emelie, runkat

vikkan, ställt mig mot ett träd och kissat

annie, jag hade målat mitt underliv så det såg ut som en elefant!


har ni några speciella dolda förmogår?

cara, jag kan flyga

emelie, jag kan vifta med öronen

vikkan, jag kan ploppa ut ögonen

annie, göra bubblor med näsan


favvo djur?

cara, hund

emelie, vildpojkar

vikkan, gillar inte djur med har haft en sköldpadda

annie, jag är en hästtjej, annie loves horses


Vad skulle var och en av er göra om ni vann 50 miljoner tillsammans?

cara, köpa fyra moppebildar

emelie, resa jordenrunt med vace

vikkan, jag skulle börja gråta

annie, jag skulle dricka moet dagarna i ända, sen åka till vegas och spela poker och vinna hem 80 mile till


Hur länge har ni kännt varandra?

cara, jag har kännt emelie sen 7an jag hatade vikkan när hon började umgås innan hon började umgås med oss sen lärde vi känna varande bättre en sommar. Jag lärde känna annie när hon umgicks med flakstad.

emelie, samma som cara

vikkan, jag har kännt annie sen 4an.

annie, jag har kännt vikkan längst men dom andra sen typ 7-8an

Vilken affär köper ni mest kläder?

emelie, hm och gina

cara, hm och gina

vikkan, NK

annie, jag blandar mina kläder, det mesta kommer från hm, topshop, zara oh gt

Hur lärde ni känna varandra?

genom frida lärde cev känna annie.

annie, det är svårt men jag har inte riktigt någon aning, vi alla går ju i samma skola och så

När blev ni av med oskulden, ålder?

emleie, 15

vikkan, 14

cara, 13

annie, 15


När fyller ni år?

emelie, 26 mars

cara, 15 oktober

vikkan, 10 april

annie, 15 januari

alla är 93 or vikkan är 94a


har ni alltid vart så bra kompisar?

Nej det har vi inte, alla tyckte annie var största bitchen innan vi lärde känna henne och umgås med henne.


vilka killar fastnar ni för?

emelie, snygga och trevliga. kåta pojkar

cara, småpojkar sånna med snygga kroppar

vikks, äldre och charmiga

annie, badboys.

Hur hittar/kommer ni in på alla fester?

men vi är VACE? cara visar lite sen kommer vi in vartsomhälst. Om vi kommer in? Vi kommer knappt ut


Hur långa är ni i VACE?

emelie, 167

vikkan, 165

cara, 156

annie, 120


Hur mycket väger ni?

Man frågar aldrig om tjejers vikt


Hur många har ni haft sex med?

det är för privat


Vem är eran allra bästa kompis?

fa fan är det?

Vem av er är rikast?

det vet väl inte vi?


Vem får mest killar av er?

det beror på, om man tar alla killar man får.

Annie tar andras killar.


Har någon av er någon pojkvän?

nej inte för tillfället. Emelie är strängt imot sånt trams


Hur ofta pullar ni?
suck -.-

Hoppas ni fick era svar på frågorna! /V
to the A to the C to the E


Kommentarer
Postat av: Annelie

Gissa vilken som var min! :)

2009-01-28 @ 22:25:53
Postat av: Annelie

Gissa vilken som var min! :)

2009-01-28 @ 22:26:07
Postat av: emla

sista frågan!

2009-01-28 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0