Thursday evening

den här dagen har gått ganska långsamt och jag blir bara tröttare och tröttare för varje sekund som går men innan jag lägger mig i sängen och sätter på tvn vill jag gå och duscha tvätta håret framför allt hade sämsta hårdagen idag och mitt hår blir ganska bra när det är nytvättat så det är bara hopp in i duschen. klockan är bara 9 vad är det med mig? jag är väldens sömntuta och behöver verkligen få minst 8/9 timmars sömn för att vara på topp. imorse hade jag  grymt ont i ryggen och mamma fick massera mig efter frukosten. jag drack världens godaste te imorse det smakar typ chailatte mmmh och min kära vän emla tänker komma hem till mig imorn bitti? haha hon älskar chailatte!
efter skolan åkte jag emelie och annie in till stan ett litet tag och jag köpte 2 söta tröjor. garderoben växer med varje dag som går sedan har jag hittat en par urläckra skor från zara och en jätte snygg väska kommer inte ihåg vad märket heter men dom 2 får jag  isåfall lägga undan till senare för nu är det massa folk som fyller år bland annat Annie den 15 januari så det är bara att spara pengar till allt festande. det kostar att vara på topp! ska försöka hinna lägga ut lite bilder men min kamera är bara så trasig och inte lika bra bilder med mobilen så ursäktar för det. det blev inget gym idag så vi sköt upp det till imorn, måste sola känner mig som en blekfis och solduschen är ett stort NEJ för den blir man bara fläckig av och kostar 300 för 2 gånger bättre att sola. imorgon är det fredag väldigt skönt vi får se vad som händer under kvällen.  men nu ska jag  hoppa in i duschen. nås som sagt alltid på mobilen om det är något! pussar och kramar/ viktoria
              

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fin blogg du har (:

2009-01-08 @ 21:25:00
URL: http://smileblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0