torsdag

eyeyey! skippade skolan idag eftersom min hals inte mår bäst .. men istället så åkte vi till Saba (min frisör) som har flyttat sin salong till andra sidan utav sverige kändes det som! åkte vid halv 11 och droppade min bror vid gymnasiumet och sen åkte vi till Saba, vi kom fram runt 12. Sen fick han fixa mitt hår i ca 3 timmar.. tror ni jag blev rastlös ? oja, det blev jag! Nöjd av resultatet också faktiskt, jag hatar att klippa mig, men han är grymt duktig så jag blir oftast nöjd när jag klipper mig hos honom. Har färgat håret också, lite mörkare och mkt jämnare. Alla som känner mig vet ju att jag hade tusen olika färger i mitt hår förut.. men inte längre! hihi, men nu ska jag göra någonting att fylla magen med (a) PUSSIS / e


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför umgås ni aldrig med martina södergren och varför har ni inte tid och datum med i inläggen mycket roligare att läsa om ni har med det!

2009-01-29 @ 15:56:09
Postat av: Cara

Vi har inte umgåtts med Martina för att hon har också andra vänner. Hon umgås nog mest med hennes pojkvän Viktor. Men hon går ju fortfarande i samma skola som oss och då är vi med henne hela tiden.



EMLA Lägg in bild då ?!

2009-01-29 @ 17:01:28
Postat av: Nathalie

ellerhur, jag vill se ditt nya håår :D:D <3

2009-01-29 @ 17:28:56
URL: http://nberglund.blogg.se/
Postat av: emla

höhö

2009-01-29 @ 19:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0