Ü

hej göllefjunisar! imorn är det skola .. är inte alls taggad på det alltså! Det brukar ju vara så att det posetiva när man örjar skolan igen är att få träffa alla kompisar, men dom som jag umgås med i skolan är dom som jag har spenderat hela lovet med. Förutom lila marri som jag typ inte har träffat en enda gång på lovet (?) miss u bebis.

& igår så var vi som sagt hemma hos dennis, en liten knaskväll som lyckas fånga in ett utegångsförbud. Men igentligen så spelar det inte så stor roll för mig eftersom jag ändå inte skulle orka göra någonting idag, mitt huvud är inte rikigt på min sida så jag har bara legat i soffan med mitt täcke och tittat på TV3 hela dagen för jag inte har orkat byta kanal *fniss* och nu la jag precis på med sötisen ellebazi som jag har haft i telefonen i mer än en timme och pratat om knas-saker som några töntiga tjejer håller på med.



på bilden ovanför så står det PUSS / E på 'Webdings'
höhö, tyckte det var lite fiffigt

Kommentarer
Postat av: Martina

i miss u 2

2009-01-07 @ 19:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0