jag lever

fyfan, idag är det pisspisspiss. I morse vaknade jag vid halv 5 och hade världens jävla feber. Så jag gick upp och tog en alvedon sen gick ja och la mig och vaknade senare. Sen gick jag upp och drack soppa (det är det ändå jag kan äta). Efter frullen fick jag hög feber igen så jag tog en tablett och somna sen vaknade jag vid 4, riktigt skönt att sova så länge. Känns lite som om viruset försvinner då. I morgon ska jag till vårdcentralen, hoppas fyfan jag blir bra till helgen. Har försökt fått tag på Cara och Emelie idag men ni verkar inte vilja svara på mina sms eller samtal. Men hör av er det är lite important eller hur fan det stavas. säger bara Greklandkanske man hoppas dom ringer upp. Btw kan jag förvarna er att jag inte har någon röst :)


ISSA??! JAG VET ATT DU VILL VARA SJUK OCH HA FEBER! VI KAN BYTA???!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0