You can turn off the sun but I'm still gonna shine

god kväll kära vänner! har kollat på film hela kvällen och ska fortsätta göra det tänkte bara skriva ett snabt inlägg så bloggen inte ska dö. har suttit och kollat på en jätte gammal film, en riktig sago film när man kollar på den så är allting så lätt att hitta den ''rätte'' men sen när man tänker efter så är allt bara bull. det finns bara i sagor och det är ganska synd hihi. själv träffa jag en kille som jag  tycker var urgullig etc. men nu är han bara konstig jag  vet inte om jag  vågar ge han fler chanser om det nu händer att han börjar prata med mig men men life goes on jag ser allt från den ljusa sidan och det som hjälper mig är rubriken på det här inlägget. kommer från en låt som får mig på bra humör! gick förbi han idag och hämta mina saker som jag hade glömt kvar så nu är det väl bara att glömma honom? men nu  ska jag  sätta på nästa film. och imorn är det skola så jag  ska nog inte vara uppe allt för sent inte för att jag  brukar det eftersom att jag preoriterar sömn före allt. morgondagens planer:skola, språk efterskolan och sedan gymmet tror jag och sen kommer carisen och isabell hem wiiie! men ville bara säga dels till mig själv att nu ska jag försöka skita i killar och lägga ner min tid på mig själv, skola och vänner! ha en fortsatt trevlig kväll pyss / viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0