01.40

jollabahoo, nu är jag hemma. Tänkte berätta lite om gårdagens händelser, så får vikks berätta om den här kvällen (för det vill inte jag, hhi) Men iallafall, igår så började min kväll hos Wette, där satt bara vi 4 och pratade strunt. Men efter ett tag så vandrade vi vidare till John, och där var det musik och lite mer människor, chillpill. Fast vi stannde inte så länge eftersom vi skulle till Farsta med pissis oc. Hah, sen efter det så åkte dom andra flickorna hem och jag och pojkarna drog vidare till Gräääälleeh, där vi bara .. gjorde ingenting baaa. Haha, sen åkte jag och mötte Sandra (som är borta för tillfället, liten Sandra efterlyst. Ring om ni hittar henne) och sen åkte jag hem. Punkt slut hej!


kaxigt (vart försvann ögonen?)


Kimmys outfit baa


*inga paparatziiss*


Han kämpade med ögonskuggan, blev det inte lite fint ? *smile*


Och bara för att pojkarna inte ville vara med i våran ökända blogg så
lägger jag inte lite sötis bilder på dom. (Cara krökar dessutom fett på sin fanta)



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0