amagaadh

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, Vi hade de nice hos danne i förrigår och igår låg vi bara hemma hela dagen. Bara för att jag va typ sjuk och kunde knappt röra mig puuuhuh! Längesen jag mådde sådär. Just nu är alla mina vänner antingen i grekland eller på bio och kollar harry potter. SKulle igentligen följt med men känner mig fortfarande lite dålig. Men de känns redan bättre efter en varm dush.

Nu ska jag sitta här vid datan ett tag, eftersom deras bio börjar om 1 minut. så jag lär ju få vänta ganska länge på dom, Jag har iaf städat huset efter att Issa&Izza tyckte att dom skulle sätta madrasser inne i vardagsrummet och kolla på film hela natten. Haha störda! Nu orkar jag inte skriva pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild

2009-08-13 @ 08:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0