Barnvakt

Jag vaknade runt kl 11 idag. Då gick jag upp och åt frukost och sedan åkte jag och Mamma och panta massa flaskor. de va så många flaskor så vi fick 150 kr, Lixom på bara pant! Ni kan tänka er hur många flaskor det var? Efter att vi gjort de så åkte vi till Haninge centrum o gick runt o kollade lite, Jag hittade en plattång och ett par shorts bara. Inget annat, Tänkte köpa en mjukis dräkt på bikbok men byxorna va helt utsvängda så jag köpte inte dom. Sen gick både vi till frisören och klippte oss. Det behövdes verkligen för mitt hår. De va så himla slitet. Så nu e det bara ner till axlarna! Men som tur e så har jag ju mitt älskade löshår!

Påväg hem så köpte vi Subway och åkte hem o käkade det, och vi är barnvakt också! Dom ska tydligen klä ut sig till ett rockband och sedan sjunga 'hardrock hallelulja'' haha, Jätte söta!

Wille & Felix



Och såhär ser jag ut, Fast ska byta om nu! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0