BAYBAY SVERIGE i morgon....

Nu Sitter jag hemma, sov hos Bella i natt. Så gikc upp vid typ halv 12och åkte till Farsta centrum. Såjävla nice med sommarrea, Jag älskar det! Förutom att de e lite knas med stl o så där. Men de fixade sig. Fick med mig 4 nya påsar med kläder i tror jag, och sammalagt kosta väll allting typ 400 , och de va minst 2 plagg i varje påse också. Ganska skillat va? Sen åkte vi till Farmor och käka lunch sen hem. Ikväll ska jag ut med Emla och Ellebazi, Kanske Vikkan också?  hoppas de. För då får jag träffa dom tre innan jag åker till spanien.. Eftersom att jag åker till spanien i morgon om ni inte kommer ihåg det.

För de verka Issa & Bella glömma :( Blev lite lällen i ögat. När jag skulle gå det enda dom jiddra om va deras kläder jag skulle sätta ut på altanen. Puuuhu, Inte ens ett hejdå :'( *SNyft* NOOOOOOOOooooG med de! min buss går 39 så jag behöver inte om fören typ 5 minuter.

Såhär ser jag ut, Facelook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0