bella



hihi, sitter och chattar fett med min vän isabelle. Den jäveln är i grekland och schteeker. Men vadå ? det är väl kalasbra väder här också ? Jag blir inte ett dugg avensjuk. Ska ju faktiskt ner till stranden snart, ska bara hitta solkrämen först, så att jag inte bränner mig liksom .. (a) haha, eller inte dirket så va. Men när bella kommer hem så kanske jag åker till spanien, och då kommer inte vi träffa varanda på för länge eftersom när jag kommer hem så börjar vi typ skolan, och vi ska tyvärr inte börja i samma .. Men vi får kirra det där på något sett, eftersom du kommer hem på natten, och jag åker på dagens så kan vi ju bestämma date på natten bella ? visste ? höhö ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0