update

hello, idag så skulle jag och min mor åka till älta (där vi var igår) och kolla om min väska låg i porten (som frida hade sagt) men porten var låst, så vi skrev en lapp och tejpade fast på dörren. Men vi gjorde allt detta i onödan, för påvägen hem så ringer bella och säger ''du vet väl att din väska ligger här ? jag sitter vid din data , hihi'' och då blev jag glad. Men när hon ringde så tänkte jag lite mer ''jäkla groda, kunde du inte ringt lite tidigare..'' nejmen, jag blev faktiskt glad. Nu är det enda som fattas min mobil, och mina skor (?) ..


Kommentarer
Postat av: emelie 2

hahah dina skor?! emla emla emla..

2009-07-11 @ 18:51:00
URL: http://mlie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0