Blöhh trött Cara

Gick ju o la mig så jävla sent igår, Så jag har igentligen bara velat sova hela dagen. Men mamma väckte mig halv 3 taskig som hon är. Idag har jag städat mitt rum, sorterat upp mina och Issas kläder, Så jag inte får med mig nått av hennes till Spanien, Eftersom jag åker till spanien på onsdag, Visste ni de? Nej typ inte. Sen har jag packat alla kläder förutom kläderna som e i tväätten dårå, Sen måste jag ta fram en stor nnässesär, ( HAHA hur fan stavas det?) Till alla småstuff jag ska ha med mig. Fan jag måste köpa sololja, Vi bor ju inte nära stranden så jag kan inte bara springa ner och köpa.. Då måste jag vänta tills Vi ska iväg typ på kvällen eller nått på resturang. Aja vi får se hur de blir med oljan

Jag skulle igentligen nyss klippt gräset, Men så skulle mamma bara klippa kanterna. Då tar såklart bensinen slut. Men åh, Jag måste ju klippe gräset ju! Annars får jag inga pengar. Får väll dra med den till statoil o tanka, Ne skoja.. Men iaf, Vad händer ikväll? Isabell & Isabelle ska gå på bio, Men jag vet inte om jag vill det. Kanske vill ut o träffa folk? Hm jag venne, får väll se framåt kvällen.

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0