det är väldigt synd om mig!

som ni läste på rubriken så är det synd om mig, vi kommer vill akuten och dem säger att vänte tiden är 2 timmar så jag och mammi drar till nk i nån timme och sedan åker tillbaka då säger dem att det är ca 1 och en halv timma kvar, så drog vi och åt lite sushi skit gott var det, kommer till akuten igen och då hade jag precis missat mit tur, men som tur var att jag fick gå nästa, fick reda på att jag behöver göra en rotfyllning, så den började hela grejen med att bedöva mitt ansikte så jag  är fortfarande helt sne, sen när mit tandläkare är tillbaka från semestern så kommer dem typ dra ut nerven och grejer ski ont sa mamma att det gör men jaja, nu orkar jag  inte skriva, LATER!

Kommentarer
Postat av: Fanny Bunny

borsta tänderna bättre

2009-07-23 @ 09:26:58
URL: http://fannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för tipset det ska jag komma ihåg!

2009-07-23 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0