Detta fält måste fyllas i

Idag ska jag va trevlig, Ska sitta o va social mot alla gäster. Käka gott, sen ska jag fanimej bada även om de e tråk sj. Men måste dra ut lite på tiden idag. Imorgon är de ännu en festival, Så de blir nice. Då jävlar! ;) Och på måndag tror jag att vi ska till stranden sen käka på nån resturang, Tisdag terra miticka (stavfel?) Som e ett fyra gånger så stort tivoli än grönan, sen onsdag SOLA SOLA SOLA, Inte röra mig ur fläcken från solen! för vi ska hem på torsdagen sen!
Tub linne, Gina tricot
Shorts (gamla) Gina tricot

Sen bara en bulle på huvudet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem sa att ni är min mammas favoriter?

2009-07-25 @ 13:20:49
URL: http://blidells.blogg.se/
Postat av: blidell

Anonym om 2night ..:

Hälsa grattis ifrån din mammas favoriter



klickar man på anonym kommer man till eran blogg. skippa kommentarerna om ni inte har ngt vettit att säga. fucking tardbrud!

2009-07-25 @ 16:15:26
URL: http://blidells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0