fniss



Jag blonderar mitt hår till platina och skaffar en ny favoritfärg - rosa ! Rosa är nu det ändå som jag går runt i, och skulle aldrig lämna mitt ljusrosa läppstift ur syne, aldrig. Jag dissar också Tyresö och hänger numera utanför Sturegallerian tillsammans med min lilla hund som har fått ett nytt diamant-halsband (fejkat)

Annie tappar partysuget och är för mesta dels hemma och stickar tillsammans med henne nya bästavän, Inger (hennes mor) Hon sitter hemma i en månad för att sticka en väldigt färgglad tröja hon ska gå med första dagen i hennes nya skola Jensen.

Vikks slutar använda urringade tröjor som visar mer eller mindre hela tuttarna, hon slutar inte bara använda dom utan hon slänger dom tillochmed ! Iställer går hon till Myrorna och fyndar en massa nun-tröjor. Hon börjar också gå till kyrkan varje söndag för att be om förlåtelse för alla hennes synder hon har. (Dit går hon utan sin mobil eftersom hon inte hör av sig till omvärlden längre.)

Cara är inte rädd för att åka moppe längre, utan hon blir en MC-brud och stylar utanför mc donalds på onsdagar i en snygg läderdräckt. Hon har också börjat på Cross och turnerar bra mycket för att bli världens bästa. Hon har precis lärt sig att surra ett helt varv och landa perfekt ! (efter 2års träning och massvis med brutna ben)

Kommentarer
Postat av: cara

HAHAHHAHAHHAHAHAH

2009-07-27 @ 02:35:04
URL: http://vace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0