Framme!

Jag fick igång internetet, Fast de e sjuuukt segt. Men skit i de! Kom fram för en timme sen ungefär! Och har nyss ätit. Det är fortfarande 30 grader varmt utomhus. Helt sjukt. Kl halv tio på kvällen så e de fortfarande varmare än i sverige. Skulle varit fett taggad på att gå ut o sola. Men solen e ju nere redan. Men Min syster och kusin ska bada nu.. Kanske ska joina? Nej. Det pallar jag nog inte. Hmm, Köpte en tidning idag om bloggning. Lite kul ? o läsa den. Om hur man fixar designer och massa annat. Sen frida tidningen dårå..

Jag har iaf laddat ner filmen Prey! Den e baserad på en verklig händelse.. Då det är en familj ute på safari, När lejon och grejer e inblandat i allting. Den ska jag se om jag vågar göra det själv! Bella och Mary gör mig nog sällskap

Nu ska jag ut och glutta på när dom andra badar och känna på vattnet. Tjarååå!

Outfiten var riktigt snygg!


Sen ladda vi upp med godis!

Sen var de dags att gå på planet

Äntligen framme!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0