gäsp

Kom precis in från en lååång ''nattpromenad'' med Izabelle, vi skulle egentligen plocka upp Orscar också men vi skrev in fel nummer så vi kunde inte få tag på honom, men vi var utanför hans hus typ 2 gånger utan att veta om det. Lyckat va ? nja inte direkt.. Men han får följa med och gå nästa gång (bara för att jag är så snäll som jag är) *fniss* egentligen så skulle vi möta en full Robin också, men han ja .. var lite borta, så så blev det inte. Kanske borde kolla om hán fortfarande lever .. (?) Japp det ska jag göra nu, sen ska jag titta på denna kärleks film Izabelle har hittat på Tvn, och  jiddra lite med Oscar om vem som är dissARN. Han eller jag ? (han såklart ? *daah*) / emla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0