gäsp

För typ 2 timmar sen så var jag ute och mötte Isabell och Isabelle utanför min port, och då satt jag och gäspa hela tiden och var sådär lagom sliten. Direkt när jag kom in så ville jag bara somna, men jag var tvungen att se klart på en jätte dålig svensk film som visades ¨på Kanal5 först. Och under den tiden så ringde lina & frida mig ett antal gånger och hade hamnat i lite trubbel så dom satt jag och oroade mig för, eller ja gör fortfarande. Frida är iallafall hemma, det är en bra grej. Men den där lina alltså, hon ska ringa mig när hon har kommit hem till Sebbe, och innan dess kommer inte jag kunna somna eftersom hon typ liftade eller vad hon nu höll på med innan vi la på (?) Ska nog ta och smsa henne nu faktiskt. puss ! / emla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0