goooonne ??



nu så kirrar pojkarna i familjen mat, och jag ligger här och surar (höhö..)
dom grillar, och fixar med tzatsiki och grejer. Låter som om det kommer
bli en riktigt middag här ikväll, inget ungkarls käk man brukar få av min fader
(inte för att hon är ung, utan kanske bara lat liksom?) fniss.

Men iallafall, jag undrar var alla mina armband har tagit vägen ?
jag har 2 stycken på mig, ett har jag gett till Korre, men dom andra
då ? Hallåhallå, har dom sprungit iväg och gömt sig med mina
miss sixty jeans kanske ? Emelie efterlyser dessa saker, emelie efterlyser..

Kommentarer
Postat av: frida

jag har ett jag har ett! du vet det med små söta fotbollar på haah :D Och jag var liksom snäll och plockade upp det när jag fattade att det var du som hade tappat det där ute (på fyllan) och du sprang omkring och skulle slå ihjäl folk. ;D

2009-07-20 @ 20:53:41
URL: http://fridaflakstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0