Harry pottah

Nu har jag bestämt mig, Jag vill vara med min Trio ikväll. Orkar inte dra ut, och träffa folk. Får bara ångest för jag hatar att vara borta från vännerna en längre tid. Får typ abstinens. Men de blir skönt o umgås med sin trio eftersom, att de e ju dom jag kommer sakna mest och vace dårå! Men Vace - a, Får jag träffa i morgon.

Iaf back to triogrejen. Vi ska på bio ikväll på heron city. Så först ska vi äta o grejer och sedan kolla på vår älskade Harry potter! Mouaha, Fast alla säger att den inte e så bra. och att de inte händer så mycket i den. Aja hoppas på att jag tycker att den är bra iaf!! :)

PUSS!



Först satte jag på mig värsta kläderna, Så de såg ut att jag skulle på fest. Sen satte jag på mig det här! Bekvämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0