Hemma!

E hemma nu, har precis kollat på ett avsnitt av sex and the city.
Som jag sa förut så skulla jag åka o möta Issa på alleplan, Men hon va ju lite seg så jag stod med Sandra och hennes kompis ett litet tag och snacka lite. Sen åkte dom, då kom Issa, Då åkte vi ner till ''rökbänkarna'' som de kallas o satt där och hängde ett litet tag o snacka lite. Sen kom Robin och Luciano dit, Så coola som vi e så hängde vi med dom. Efter ett tag blev de lite lång tråkigt. Så jag och issa tog moppen till centrum och träffa den coola Ping! Vi jagade en igelkotte i typ två timmar eller nått. De va kul, Sen kom robin och Luciano dit ett tag.. Sen åkte jag hem. Haha inte så mkt kul som hänt direkt. Höjdpunktet va iaf igelkotten! Den va så söööööööt! Jag dör :D Fast de va kanske mer den som ''dog'', Eftersom den måste varit vättskrämd.





Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia. - Kissies pojkvän avslöjad

Läs om Kissies pojkvän, hur du gör för att bli som dessie, och mycket mer skönt!

http://szerafia.blogg.se/category/bloggkritik.html



2009-07-17 @ 14:28:30
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0