Home

Nu e jag hemma igen, Va ju  på landet igår med Issa & Izza. De va faktiskt jätte mysigt! Förutom att vi hade för lite igelkottar! Haha, Jag e avis på Bella och Annie! dom har sol och värme, Vi har sol och knappt nå värme! :( Inte så man kan ligga på stranden iaf. Jag och Issa ska iaf till solarieöarna i morgon eller något. De blir nog hääärligt!

Idag har jag kört våran båt, JAg börjar faktiskt bli riktigt skillad! SNart kan jag köra själv (6) Mouahaha, och jag har fått en ny mobil också hihi LOVE U MAMMA O PAPPA! :)

så nu har jag tbx mitt gamla nr igen också.. Har ju fortfarande kvar mitt comviq ju! som alltid. Nej men nu måste jag föna håret o grejer pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0