igår

1ag har f-rst-rt 05n data så n5 2ans2e 5nte f-rstår så 0yc2et 4tav det 1ag s2r5ver 0en 1ag 36var att s2r5va 60 05n 2vä33  506rg6n när 1ag 2an s5tta v5d 05n andra data, *4ss ! 7 e03a

bertyder :

Jag har förstört min data så ni kanske inte förstår så mycket utav det jag skriver men jag lovar att skriva om min kväll imorgon när jag kan sitta vid min andra dara, puss ! / emla


haha, men ja. Igår så kom Felix och Sebastian och hämtade mig för vi skulle hitta på någonting kul. Men vi kom inte på någonting så vi åkte direkt och hämtade Frida hemma hos henne som var väldigt pinsamt eftersom hela hennes släkt typ stod utanför henne när vi stannade där med kanske lite för hög musik på, hihi. Men när hon efter en för lång tid hade lyft sin rumpa och kommit ut till oss så åkte vi till raset vid Mc donalds i Tyresö och sen till Sköndal. När vi började tycka att det blev långtråkigt så åkte vi till Tyresö brygga ute på Brevik och hade världens finaste utsik (bild kommer senare). Där satt vi ett bra tag och pratade. Pojkarna och Frida hade väldigt kul med en luftpistol också, men jag höll mig på avstånd från den *smile* det var väl det, för efter det så åkte jag hem.. PUSSSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0