Igår/Idag

Igår så åkte ju jag och in på det där hemliga mötet.. Det gick jätte bra förutom att de va lite knas i början, Efter de så åkte vi och käkade subway, Suuuuper gott! Sen åkte vi hem igen då kom issa och vikkan dit och vi började fixa oss inför kvällen sen drog vi till centrum för att möta zeb, Sen till lidl för att möta Johan sen tillbaka till centrum för att möta zeb igen. Sen drog vi till Danne K och chillade där ett tag först va vikkan med men hon drog rätt tidigt. Så jag och Issa stanna kvar. På hem vägen var vi tvugna att hjälpa en viss zeb, Men sen sjutsade Issa hem honom medans jag väntade vid bussen. Tur att vi hade moppe! Drack faktiskt inte en enda droppe, Duktigt va? Jag ska bli nykterist hihi!

Sen ikväll blir de utgång igen, Nu ska jag åka till Farsta centrum och möta min kusin Monica, så vi ska fika och prata ut lite och grejer. De blir mys! Efter de ska vi till min farmor och hälsa på. Sen ska jag vidare hemmåt för att fixa mig inför kvällen, Ska va hemma 17.00 Kom ihåg de Isabell! Sen ska vi dra oss mot kanelgränd och träffa Ping för han har ju fyllt år.

Såhär ser jag ut just nu, (Förjävlig i ansiktet så de får ni inte se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0