Jag har tråkigt!

Jag har super tråkigt som sagt, haha lyssnar på ricky martin och chattar runt lite på facebook. Småpojkarna är fortfarande kvar. Nu leker dom frisör typ (?) Ikväll ska jag äta min favoriträtt, Spaghetti och köttfärssås! Sen ska jag över till Emla och kolla på lipstick jungle och prisonbreak. Har aldrig sätt nån av programmen, Hehe! Men jag gör henne sällskap iaf! Sen ska jag nog hem igen och sova, Om jag inte sover kvar hos henne.

Nu ska jag iaf fortsätta fixa naglarna, och håret. Eftersom att jag klippte ju mig idag och topparna lixom vill inte va raka så dom lixom svängen in så löshåret ser jätte oäkta ut! så jag måste ha toffs. Aja skit i det, Spelaroll. Jag e väll snygg iaf.. Haha skoja!

p.s Jag börjar fundera på en frågastund kanske? Eller vad tycker ni i vace? Puss/ C

'







Kommentarer
Postat av: annie

cara är alltid snygg

2009-07-06 @ 18:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0