Jag vill också emelie!

Jag har jätte tråkigt. Jag har ju ställt om dygnet helt! Blir galen, Min syster och kusin sover dom har typ sovit sen halv tolv, då va jag också astrött och skulle kunnat somna på 3 sek. Men ist tkr jag att jag ska se klart filmen då blir jag aspigg, Och sätter på en ny när den är slut. Vrf sov jag inte bara när jag va trött??! Trodde faktiskt de skulle va lätt att sova i natt för att jag gick ju upp kl 11 i morse. men ist sover jag typ hela vägen till spanien. :( Aja får väll skylla mig själv. Ska iaf upp kl 9 i morgon, då solen e framme och sola enda till kl 4 på eftermiddagen, Plus ett par dopp i polen. Och min dagliga träning jag ska göra nu här i spanien 150 längder i polen! De e ett måste ska ni veta! Nu ska jag väll försöka sova.. Puss på er sötizar!

Juste, Felix wallin har fått en hundvalp! Måste bara träffa den :o


Kommentarer
Postat av: frida

är det den felix jag tror att det är :|

2009-07-23 @ 09:36:28
URL: http://fridaflakstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0