Just nu...

... Sitter jag i min säng och kollar på Toon Disney. Haha har precis suttit och pratat med Mamma ett tag om allt som händer, Jag sov hos Issa igår. Vi spelade monopol med Robin till typ kl 4 på natten och sen satte vi på en film. En knarkar film, Den var jätte läskig! Men Issa somnade och jag va tvungen att se klart den. Den av iaf jätte bra tycker jag! Men kom inte ihåg va den hette så kan inte tipsa om den.. Orkar inte häller skriva om va den handlar om. Nånting om att dom åkte till Mexico och sen köpte massa knark, och killens bästa kompis fick överdos och dog. OCh han stal massa pengar av dom som dom köpte knarket av så dom sköt honom också. Och flickvännen va med också men hon fick reda på allting, efter att hans bästa kompis dog och blablabla.

Sen sov vi till typ halv 3 nu på dagen, Och då gick vi upp käka frukost klädde på oss, Sen fick jag sjuts hem av Issas pappa och hon åkte vidare till Farsta centrum och köpte en ny mobil. Sen efter hon varit där så kommer Issa hit, Och Izza också. Så jag fick lite sällskap av dom här ett tag, Sen skulle båda hem. Ikväll ska jag nog antingen bara sitta hemma, Eller så ska jag ut o vara med Issa ett tag och sen hem. Vi får se, Ska till ''hemligtställe'' i morgon så måste gå o lägga mig i tid så jag e pigg o glad när jag kommer dit. Nu ska jag logga in på facebook och kolla lite. VI hörs senare byebye! <3



Verkar som dessa sommar dagar e på väg tbx! :) iaf på vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0