o.O,

Tjatja !  Erkänn att jag är k00l.
Nu sitter jag hemma och festar med mig själv och datan. Fredag hela veckan ba, fast inte för lilla Izabelle eftersom hon ska springa runt i gula (fula) byxor tillsammans med Emelie och plocka ogräs som dom kanske har lust att ge varandra i sisådär 9 dagar tror jag att det var en fågel som berättade. När jag får reda på vart dom gömmer sig någonstans så kommer jag dit på dunts med min vän Kameran och klickar en massa bilder ! (med minneskortet i som jag hade råkat glömma i datan ihelgen så bilderna från min kamera kommer tyvärr inte komma ut eftersom jag inte har en kamera-sladd *klantig*)  Tjatja ! Erkänn att jag är k00l. / Emla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0