pussgurkor

Igår så va vi hos en kompis på myggdalsvägen, Satt där under kvällen.. sen drog ju där i från runt halv1, och mötte upp Bella. Vi ville absolut inte gå hem o sova så vi gick o mötte upp Lucas & Hans vän. Sedan kolla vi på film sen käka två knääckisar och sen Pang bom SOVA!

Idag blev jag hämtad runt tolv av min far, Vi åkte först till ica maxi, För att köpa lite grejer. Jag köpte min älskade cola och mina älskade chips, Vet ni vilka jag menar? Ni vet dom här Estrella, 50 % less fat, sour cream and onion! Så jäkla goda! Sen åkte vi hem till Farmor och spenderade dagen hos henne. Jag och min Syster ska dit i morgon igen, För först ska vi till farsta c och hon bor precis där så vi ska dit och hälsa på.. Nu ska jag upp och dusha sen äta middag med min lillesyster eftersom att mina föreldrar är ute och åker luftballong (?) haha! Aja puss på er


Kommentarer
Postat av: angelina

hihihi, du har ganska stora bröst (a)

2009-07-08 @ 19:34:56
URL: http://haringenblogg,se
Postat av: anji

neheeee?!! :D

2009-07-09 @ 01:41:23
Postat av: cara

hahahh

2009-07-13 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0