rullandes till spain

Godmorgon alla morgonpigga människor ! Nu så är mamsi och dom påväg till spanien. Man såg verklgien hur taggade dom var, ni vet det där lilla pirret man får när man ska göra spännande saker ? När jag såg hur taggade dom var på att rulla ner till spanien på 4 hjul så blev jag väldigt taggad på att åka ner dit sovandes i ett vitt plan. Men sen så tänkte jag efter, vad ska jag göra där med mamma erik och hans föräldrar ? det låter inte som någon höjdare, men jag vill verkligen kunna gå ner till stranden, poolen, stan aa vart som helst i sommarkläder på sommarn (det tycker jag låter som en självklarhet, men nää). Jobbigt val faktiskt. Ingen som vill åka ner med mig ? =)

Kommentarer
Postat av: Redaktionen

Emelie är då ensam hemma hos mamsen och vi från devetmanaldrig är redan påväg hem till dig! haha, nej men inga partaj på G? :)

2009-07-12 @ 17:22:10
URL: http://devetmanaldrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0