Så där ja

Fan kunde inte sova i natt häller. Kollar alltid på typ tusen filmer och sen stänger igen data för att jag känner mig trött men då får jag alltid ont nånstans, Eller igentligen bara ryggen.. De e säkert sängen som är för hård eller nånting.Hade iaf satt på väckar klockan på 10 men de vakna jag inte av som vanligt.

Nu ska vi i allafall till stranden, De blir nice! Hoppas på lite färg. Vill ju vara brunast när jag kommer hem, Fast lite fusk Annie va ju borta i två hela veckor. Och jag bara en, Får ävl använda sololja, Fast då kanske jag blir röd ist så de kanske inte är någon bra ide. Aja... Fast könner mig rätt dålig på de här med solande, För Jag tkr alltid att de e för varmt så ajg går alltid in och tar ''pauser'' och sätter mig vid datan.. Shit måste rusa dom andra väntar byebye!


Kommentarer
Postat av: Julia BL

sv: Ja, de gör jag! :)

2009-07-24 @ 14:48:27
URL: http://juliabrodenlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0