så där ja,

Nu känner jag mig fräsh, Nyrakade & Insmörjda ben och nytvättat hår, Brun och sommar e det också! Juste får ju inte glömma mitt ny städade rum också, Det ända som fattas nu e väll pengar. Jag e urpank verkligen! Jävla sommar! haha..

Nu e det dax för mig att dra mig till Tyresö min buss går om 30 minuter, Sen får man hoppas på att bussen går lite snabbare så att jag hinner med bussen 14.57 direkt ner hela vägen till alby, så man slipper gå så långt. Efter att vi solat och badat så ska vi till stan jag och Emla. Käka lite på donken och sen möta upp en ''vän'' Sen får vi väll se vad som händer! What happens with cara stays with cara. Haha nej va tråkig jag är. haha tjarå!!



Jag kör på denna sommriga klänning idag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0