Sköndag!

Hej allesammans! Idag vaknade jag runt 12 nån gång, Var fortfarande astrött o ville bara fortsätta sova, så jag låg o vred mig i ungefär en kvart, sen gick jag ut o la mig i solen, sen somna jag som vanligt i heettan sen vaknar man upp helt yr i skallen. Hatar det, Dubbelt så värre en sin första nikkokick!

Nu har jag iaf precis dushat o rakat benen, o allt! Och har smörjt in mig.. Ikväll så ska vi föra till Maraijra haha vettefabian hur de stavas. Tror vi ska äta middag där o grejer och gå runt o kolla i olika affärer och såklart köpa om vi hittar något, Sen ska vi på fieeesta där vi va i typ förrigår, och parta lite. mouaha! Aja, nu ska jag gå puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-07-26 @ 16:15:21
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0