spain!

Igår va vi ju på stranden och nån festival typ.. Festivalen var asrolig, Förutom lite läskiga spanjorer och en jävla masssa smällare.. Ni kanske vet att jag är livrädd för smällare? Nehe men jag är iaf de. För nångång runt nyår så fick jag en smällare mellan tuttarna så nu har jag massa fula ärr, På tuttarna lixom hur snygg e de? :/

Inattt som vanligt kunde jag inte sova.. Satt o snacka med Hultman om att han borde sluta dricka och börja sköta sig, Eftersom att han blir helt dum i huvet när han dricker och blir alltid tagen till slut av polisen.. Så jag tyckte att han ska skaffa en nice flickvän och va med henne ist för att va ute o kröka, ´Då ba Men jag vill inte ha flickvän när jag dricker sa han typ hela tiden. SEG, Flickvän, No drinks, Sex, No drinks!! Haha!

Igår innan stranden

Igår på festivalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0