Varmt,

Godmorgon allesammans! I går var Jag, Annie & Paulina med Amir och co: hos Krille. Eller de va Krille va? Men sen blev det hemdags för Cara så dom andra fortsatte vidare på fest LÅNGT åt helvete typ längre bort en arlanda?! Fyfan säger jag bara. Så jag åkte till Alleplan ist och mötte upp Bella och Issa och snackade lite med dom. Efter typ 40 min, så skulle jag igentligen ha mött Micke och Alex, Men eftersom att dom va så jävla sega på att svara på sms. Så åkte jag hem, och då ringer dom ba vi e på gullmars kom vart e du? haha. Bra där! När jag kom hem hade mamma lagat mat åt mig så jag käkade lite sen gick jag och la mig i sängen och prata i telefon med en full mikael.

ps. Jag gick runt med kort klänning barbent hela kvällen också de va inte ett dugg kallt ju! :O

Idag ska vi nog till Alby tror jag ska nog va där hela kvällen och sen hem till Annie och sova hos henne. Om hon inte ska sova hos hennes pojkvän dårå. Men de får vi se, Nu ska jag äta frukost och sen ringa Micke. Puss!



(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0